درگاه فقط با ip ایران قابل دسترس است. لطفا قبل از ورود به صفحه پرداخت محدودیت شکن خود را خاموش نمایید.

 راه حل برای مشکل ورود به بازی پابجی در موبایل و کامپیوتر

Thursday، ۲۹ Shahrivar ۱۴۰۳

در برخی بازه های زمانی ورود به بازی PUBG Mobile به یک چالش اساسی برای گیمرها تبدیل شده است. در راستای حل مشکل ورود به پابجی باید به انتخاب درست دی ان اس و تنظیمات درست پینگ و ثبات آن دقت داشته باشید. همچنین برخی راهکارها به گیمرها کمک می کند که یک راه حل مناسب برای مشکل ورود به بازی پابجی در موبایل و کامپیوتر پیدا کنند. در این بخش 12 راه حل کاربردی حل مشکلات ورود به این برنامه را بررسی می کنیم. 

راه های رفع مشکل لاگین شدن در بازی پابجی

حل مشکل ورود به پابجی با استفاده از چند نرم افزار کاربردی انجام می گیرد. در این زمینه به ابزارهایی مانند Trust DNS (کاربر های iOS) و DNS Changer نیاز خواهید داشت که هر یک برای برخی سیستم عامل های تلفن همراه به کار می روند. در برخی موارد در صورت عدم دسترسی به برنامه با پیغام Servers are too busy please try again late رو به رو می شوید. با مشاهده این پیغام ها و اختلالات ورود به پابجی در موبایل و کامپیوتر از راهکارهای زیر استفاده کنید:

1. تغییر منطقه سرور

یک راه حل کاربردی برای حل مشکل ورود به پابجی تغییر منطقه سرور مورد استفاده است. با انجام این فرایند پیغام You will be unable to switch again for ۶۰ days را دریافت می کنید. این پیغام به این معنا است که تا 60 روز آینده نمی توانید سرور منطقه خود را تغییر دهید. برای تغییر این تنظیمات بر روی گزینه ستینگ بزنید و گزینه سلکت سرور را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه چینج، سرور مورد نظر در سیستم اعمال خواهد شد. 

2. تغییرات سرور DNS

هر راه حل مشکل ورود به پابجی با اعمال برخی تنظیمات در این سیستم انجام می گیرد. تغییرات DNS برنامه یکی از راهکارهای عمومی و ساده در این زمینه به شمار می روند. با اعمال این تنظیمات بازی بدون هیچ خطای اینترنتی انجام شده و مشکلات ورود به برنامه به کلی از بین می روند. با این روش کاربران از دردسرهای سرورهای محلی راحت می شوند و از این راهکار مطمئن برای دسترسی به برنامه استفاده خواهند کرد. 

راه حل مشکل در ورود به پابجی

3. تغییر تنظیمات آی پی 

در زمان خرید یوسی پابجی حتما به تنظیمات آی پی پابجی نیز دقت داشته باشید. برای اعمال تغییر در این آدرس بر اساس مراحل زیر عمل کنید:

WiFi > WiFi Name > Modify Network > Advanced Option > IP setting

پس از تغییر آی پی آدرس دستگاه تنظیمات DHCP را به Static تغییر دهید و از آی پی های رایگان گوگل در دستگاه خود استفاده کنید. 

4. رفع مشکل login failed

برای رفع مشکلات ورود به پابجی در سیستم کامپیوتر و موبایل باید تا حد امکان از برنامه لاگ اوت نکنید. این مشکلات اغلب برای کاربران تازه وارد به وجود می آیند. در رویارویی با این چالش ها باید همان مراحلی را که در زمان قطعی اینترنت انجام می دهید پشت سر بگذارید. 

5. تغییر کشور دستگاه

یکی دیگر از روش های رفع مشکلات ورود به بازی پابجی، تغییر کشور دستگاه مورد نظر است. اگر از دستگاه های اندرویدی استفاده می کنید، برای تغییر کشور باید isp را دور بزنید. با تغییر ریجن، تحولات چشم گیری در ساختار برنامه به وجود می آید و بدون کوچکترین مشکلی به برنامه وارد می شوید.

بیشتر بخوانید : راه های دور زدن تحریم و فیلتر پلی استیشن + آموزش کامل

6. تغییر شبکه اینترنت

در برخی موارد مشکلات ورود به برنامه در اثر اتصالات نامناسب اینترنت به وجود می آیند. در این وضعیت با تغییر شبکه اینترنت می توان به دلیل بروز این مشکلات پی برد. برای حل مشکل ورود به پابجی تنظیمات اینترنت وای فای را به دیتای موبایل تغییر دهید. 

7. استفاده از دی ان اس گوگل

شما می توانید با استفاده از دی ان اس های معرفی شده در گوگل مشکلات پابجی موبایل را به سهولت برطرف کنید. برخی از این دی ان اس ها به رایگان در دسترس کاربران قرار می گیرند. با یک سرچ ساده در گوگل به این موارد دسترسی خواهید داشت. 

8. استفاده از دی ان اس Cloudflare

برای تغییر دی ان اس دستگاه می توانید از گزینه Cloudflare در بخش تنظیمات استفاده کنید. این گزینه قابلیت های بیشتری در اختیار گیمرها قرار داده و از بروز بسیاری مشکلات در زمان ورود به برنامه پیشگیری می کند. 

9. رفع مشکلات فریم ریت

در صورتی که در زمان ورود به برنامه با مشکلات پرش تصویر رو به رو می شوید باید فریم ریت موجود را تغییر دهید. این مشکلات با استفاده از برنامه های GFX Tools و HD Graphic Tools به سهولت برطرف می شوند. 

10. بهینه سازی تنظیمات داخلی برنامه

یک راه حل مشکل ورود به پابجی بهینه سازی بخش تنظیمات است. برای این منظور به بخش هایی مانند گرافیک بروید و گزینه های اچ دی یا بالانس را انتخاب کنید. اعمال این تنظیمات نیز به بهبود فریم ریت می انجامد. 

همچنین بخوانید : خرید پلاس 14 روزه رایگان

11. استفاده از GFX Tools

ابزارهای پرتاب رایگان در بازی های اینترنتی به شما در رفع مشکلات ایجاد شده در ساختار بازی کمک شایانی می کنند. از میان این ابزارها می توان به GFX Tools اشاره کرد که با قابلیت های مدرن و منحصر به فرد مورد استفاده قرار می گیرد. 

12. توجه به رم و فضای خالی گوشی

در صورتی که با اعمال تنظیمات یاد شده به نتیجه نرسیدید، به تنظیمات گوشی و حافظه و رم خالی موجود در دستگاه خود دقت داشته باشید. در صورتی که حافظه دستگاه شما رو به اتمام باشد، بروز این مشکلات در زمان ورود به این برنامه ها قابل پیش بینی خواهد بود. برای رفع سریع مشکل، حافظه خود را تخلیه کنید. 

نتیجه گیری

در این بخش به برخی از راهکارهای حل مشکل ورود به پابجی پرداختیم که برخی از آن ها به تنظیمات برنامه و برخی به تنظیمات دستگاه مورد نظر مربوط می شوند. برنامه پابجی موبایل در سیستم های کامپیوتری نیز اجرا می شود و در برخی موارد مشکلات ورود در برنامه در کامپیوتر نیز به وجود می آیند. راهکارهای نام برده شده در همه دستگاه ها برای رفع مشکلات ورودی قابل استفاده خواهند بود. این دستورالعمل های ساده بسیاری از چالش های گیمرهای حرفه ای را برای استفاده از قابلیت های پابجی از بین می برند.

در ادامه بخوانید : نحوه استفاده از پلی استیشن پلاس